Home / Přidejte se / Vzkazy

  •  
  •  

Evropský rok dobrovolnictví

  1. Karel Krása napsal:
    20. 04. 2012 v 17:38

    Dobrý den,
    myslíte si, čistě hypoteticky, že až ten „tunel“ skončí, že někoho zavřou? Koho asi, koho z Vás? Přece jenom nejste Kateřina Neumanová.

    Odpovědět
  2. Jiřina Drakslová napsal:
    31. 03. 2012 v 16:44

    Dobrý den,
    chtěla bych se zeptat na několik informací. Plzeňskému projektu fandím, ale zajímalo by mě, jestli to, že se neuskuteční výstavba nové galerie nepřinese projektu nějaké problémy? Jelikož to jeden z TOP projektů přislíbených při kandidatuře projektu. A rovněž by mě zajímalo jestli už byl nějak spuštěn projekt renovace cyklistický tras v povodí řek? Na stránce http://ukr.plzen.eu/ je zmíněno pouze, že se čeká na dotace… Děkuji za odpověď, Drakslová

    Odpovědět
    • reifova napsal:
      02. 04. 2012 v 09:31

      Dobrý den,

      děkujeme za vyjádření podpory.

      když Plzeň v září 2010 titul získala, komise zdůraznila, že jedním z důvodů vítězství Plzně nad Ostravou byl jedinečný projekt přestavby bývalého pivovaru Světovar na multikulturní centrum 4×4 CF. S revitalizací areálu se začne v příštím roce a otevření kulturní továrny je plánováno na konec roku 2014. Letos se v neopravených budovách odehrávají kulturní akce menšího rozsahu.

      Toto postupné oživování Světovaru je vlajkovou lodí projektu EHMK 2015 a myslíme si, že kvalitním programem nejen v tomto areálu dokážeme vynahradit absenci nové galerie. Projektu by to tedy nemělo výrazně uškodit, městu bude ovšem výstavní instituce takové kvality chybět a doufáme, že až nalezne kraj finanční prostředky, stavbu se podaří realizovat.

      Co se projektu renovace cyklistický tras v povodí řek týče, odpověď byste měla dostat právě od Útvaru koncepce a rozvoje; tým Plzeň 2015 za investiční záměry ani dotační projekty nezodpovídá.

      S pozdravem, Mirka Reifová

      Odpovědět
      • Jiřina Drakslová napsal:
        02. 04. 2012 v 14:44

        Dobrý den,
        děkuji za odpověď, ale dost dobře to asi tedy nechápu. Jak je možné, že o tom nemáte žádné informace? Jde mi o to, že tedy máte v přihlášce přislíbené nějaké vaše Top projekty, které vám pomohly zvítězit nad Ostravou, což stezky Greenways jsou jedním z nich. A v případě, že tedy UKR Plzeň s žádnou stavnou nezačne, pak se monitorovací komisi, která Vás čeká, řekne, že o tom nemáte žádné informace, protože za to nezodpovídáte? Nemyslím svůj dotaz nijak rýpavě, je mi pouze tedy asi nejasné, jak je možné říct, za to nezodpovídáme, když je to součástí přihlášky i Vaší strategie.

        Děkuji Drakslová

        Odpovědět
  3. františek napsal:
    29. 03. 2012 v 20:54

    velmi mně udivuje rozpočet pro funkcionáře Plzeň EHMK, kde pouze na mzdách a vybavení požadují přes 16,5 mil. Kč. Proč potřebují počítače za 500 000 mi není jasné..
    pokud se jedná o bývalá kasárna Světovar, kde již probíhají akce od 21.3.2012, je to kultůrně podprůměrné, nehledě na primitivní zajištění hygieny. je to staveniště a je jen otázkou času, kdy zde dojde k úrazu a k uzavření do doby ukončení přestavby areálu.

    Odpovědět
  4. Josef Říha napsal:
    02. 05. 2010 v 10:51

    Co znamenají omlácené budovy vedle muzea hraček? při tom na to kouká primátor z okna své říše celý den

    Odpovědět
  5. Efka napsal:
    30. 04. 2010 v 18:11

    Spontánnost!!! To je to, co většině Plzeňských chybí… Včera na náměstí se tančilo, tedy tančily tam asi tři lidé, kolem postávaly hloučky lidí, podupávaly do rytmu, pokukovaly, stály tam i hodinu, ale nepřipojily se… Ptala jsem se, proč si nezatančí, mají celé náměstí, můžou si zařádit, odvázat se… „Když já se stydím“, zněla odpověď… V Proluce tančily děti a tam se snad tolik „nestydělo“, že by ta děcka měla větší sílu? Náměstí je krásné místo, hudba byla výborná,“tancovací“, bylo nádherné počasí, podvečer měl atmosféru, v okolostojících to jen jen cukalo, stačilo jen odhodit tu „konzervu“, co je svazovala…. Jen pro info, v Ostravě tančilo plné náměstí, s radostí a odhodláním… Proberte se, PLZEŇŠTÍ !!!

    Odpovědět
    • Joe napsal:
      01. 05. 2010 v 10:28

      Plzeň porazí Ostravu vždycky a ve všem !!

      Odpovědět
  6. Rita napsal:
    23. 04. 2010 v 23:02

    Zdravím, máte ve svém programu zahrnut i PDS – Plzeňský dětský sbor? Nedávno slavil 30 let.

    Odpovědět
    • Roman Černík napsal:
      02. 05. 2010 v 15:35

      Děkujeme za dotaz. Jen pro připomenutí, celý program a vlastně celá aktivita kandidatury vychází z opačného principu, nevymýšlí projekty pro někoho, ale sdružuje aktivity a projekty, které se samy přihlásí k podpoře a přípravě kandidatury a naplní programové linie kandidátského projektu – otevírá prostor a podporuje. Tedy: Plzeňský dětský sbor má otevřené dveře, ale musí sám přijít s projektem – nápadem, sborový zpěv by v projektu kandidatury rozhodně neměl chybět, doporučuji kontaktovat tým a určitě se prostor pro zapojení PDS. s pozdravem Roman Černík

      Odpovědět
  7. Vašek napsal:
    21. 04. 2010 v 16:44

    Je 21. 4. 2010 a koukám, že Aktuality již obsahují článek s datem 26. 4. 2010 „Výzva – Otevřený prostor pro Vaše kulturní produkce“, který navíc nejde rozkliknout… že by šotek?

    Odpovědět
  8. Pavel Šmídl napsal:
    21. 04. 2010 v 14:09

    Plzni moc přeji titul,je to město s obrovským potenciálem,jak lidským,kulturním,přírodním atd.jen se ptám,kde jsou metací vozy na ůklid silnic a chodníků?Takový nános bahna,vajglů a bordelu podél silnic,jen tak nikde v evropě není.Pohybuju se po Plzni každou noc díky mé práci,ale metací vozy sem neviděl už měsíce.Bylo by všude méně prachu,špíny i znečištěných fasád domů.Nebo to snad nikomu v tomto „kulturním“městě nevadí?Jinak držim všem plzeňákům palce.Byl by to pro nás všechny obrovský přínos.

    Odpovědět
  9. Petr napsal:
    20. 04. 2010 v 11:52

    Plzeň dle mého názoru není hodna zmíněného titulu. Špinavé a chronicky neuklizené město nemůže nikoho kulturně oslovit. Ke slovu kulturní se váže slovo upravený a čistý – zkuste se podívat za západní hranici a pochopíte rychle. V Plzni může existovat spousta umělecky aktivních lidí a zajímavých akcí, ale základní špatný dojem nezmění. Opusťtme velikášské akce a ukliďme si na vlastním dvorku. Až tohle zvládneme, můžeme kandidovat. Paralela s Prahou olympijskou je až příliš nápadná.

    Odpovědět
    • Vaclav napsal:
      21. 04. 2010 v 07:01

      Každé město má své nehezké části/předměstí, včetně měst, která už v minulosti tento titul získala. Plzeň je v jádru hezké a lidsky a kulturně bohaté město a v posledních letech vzkvétá do krásy nejen v centru. Možná není od věci se zamyslet nad tím, že i snaha získat tento titul je snahou ještě více povzbudit plzeňský růst a rozvoj. I kdyby to nevyšlo. Ale chápu, že sednout si a brblat o tom, jak to nemá cenu apod. je jednodušší.

      Odpovědět
    • Milan Svoboda napsal:
      23. 04. 2010 v 08:30

      Rád bych reagoval na příspěvěk o čistotě města v souvislosti se snahou získat titul EHMK 2015. Je třeba zmínit, že titul se nedává za to, jaké město je, ale za to, jaké chce být. V získání titulu EHMK 2015 spatřujeme možnost změnit i dlouhodobě nepříznivý stav veřejných prostranství v Plzni.

      Odpovědět
  10. Slávka Brejchová napsal:
    19. 04. 2010 v 17:47

    Souhlasím s Efkou, že Plzeň je potřeba trochu open airově rozžít. V rámci projektu Plzeň 2015 chystáme veřejnou výzvu na kulturní produkce na betonovém prostranství pod bankou U mrakodrapu, což je mimochodem místo, které potřebuje život jako sůl. Takže všem hezké a hřejivé dny.

    Odpovědět
  11. Efka napsal:
    19. 04. 2010 v 08:58

    Dobrý den, souhlasím s panem Vladimírem, amfiteátr je krásné místo, má atmosféru – pojďme toho využít !!! Mně by se ještě také líbilo, kdyby bylo centrum města „živé“, ve svých vizích vidím Kopeckého sady, prostor U branky, u konzervatoře apod. jako místo produkce písničkářů, výtvarníků, tanečníků a nejrůznějších performerů. Myslím, že by bylo docela fajn tato veřejná prostranství tak nějak uvolnit a „osvobodit“ od žádostí o povolení produkce a poplatků, zřídit zde prostě takový hyde park (v Praze mají Palackého náměstí – zde není třeba nahlašovat akce na Magistrátu, je to volný, otevřený prostor). Vím, že je zde riziko, že se tam bude chtít představovat „ledaskdo“, ale pokud by se stanovila nějaká pravidla, že je to určeno opravdu jen ke kulturní produkci… Myslím, že „papírování“ odrazuje některé umělce od toho, aby své umění představovali ve veřejném prostoru. Jinak samozřejmě věřím ve výhru Plzně, protože má obrovský potenciál právě v takových těch drobných, komunitních aktivitách – dětské soubory a kroužky, občanská sdružení, streetová komunita… Pokud se to vše spojí s atraktivními akcemi mezinárodního rozsahu, bude to skvělé a Plzeň tím přebije všechna svá mínus (zmiňované herny, urbanistické průšvihy, špinavé nádraží…) :o) Krásné dny všem !

    Odpovědět
  12. Vladimír napsal:
    17. 04. 2010 v 10:57

    Dobrý den. V Plzni žiji 35 let a moc ji přeji aby získala titul hlavní město kultury. pokud ale Plzeň chce tento titul získat jistě by ji pomohlo kdyby zde vystupovali přední světoví umělci. Máme tu jeden z nejkrásnějších a největších přírodních amfiteátrů v republice kam se vejde až 30 000 návštěvníků. Nechápu proč ho město v tomto prjektu nevyužívá již dávno ve větším měřítku a nechává dále chátrat? Vždyť by to bylo pro Plzeň obrovské plus.Spousta světových umělců všech hudebních žánrů pořádá turné a v České republice se ani neobjeví. Tak proč by nemohli přijet třeba do Plzně. Pak by Plzeň patřila mezi přední kulturní města Evropy a stala se cílem mnoha turistů. Město chce investovat stamiliony do nové galerie či divadla a dalších spousty projektů, tak proč ne do rekonstrukce tohoto amfiteátru. Pokud by se o pořádání koncertů starali povolaní lidé určitě by to nebyly vyhozené peníze ale naopak velmi výhodná investice, která by do městské kasy pravidelně přinášela velké množství peněz. Navíc spousty návštěvníků těchto koncertů, kteří by do Plzně zavítali by zde také navštívili místní památky, muzea, ZOO, restaurace, ubytovali by se v hotelích či zakoupili nějaký suvenýr a tím by utratili zde nemalé množství peněz. Kulturní a ekonomický přínos by byl zcela jistě pro celé město mimořádný.Zkuste prosím o tom přemýšlet.

    Odpovědět
  13. Petra Masopustová napsal:
    15. 04. 2010 v 23:53

    Dobrý den, je to tu pro mne nepřehledné. Ráda bych se tu vyznala. Prosím, kde je otevřená diskuze z Prvního problémového kruhu? Cituji: „Toto setkání bylo koncipováno jako strukturovaná beseda s moderátorem. Výsledkem je audio záznam a také otevření nové diskuze na toto téma na webu.. (tomto)“ Nevím, zda je dobré řadit články jen podle dat. To, že jakákoli akce v tomto městě nese hlavičku 2015, mi začíná připadat spíše nudné. K panu Barborkovi – naše nádraží je blíž realitě, než tyto stránky. Tím myslím i naší kultuře. Pěkný den.

    Odpovědět
    • správce webových stránek napsal:
      16. 04. 2010 v 23:27

      Záznam z prvního problémového klubu naleznete v písemné podobě zde http://www.plzen2015.net/akce-kandidatury/zahajujeme-diskuzi-na-tema-uloha-galerii-a-dalsich-pametovych-instituci-v-21-stoleti/
      V podobě videozáznamu v sekci Média/Galerie.
      Vaše náměty k dané problematice můžete přidat do Vzkazů, popř. nám pošlete text svého příspěvku a my jej zveřejníme na webových stránkách v rubrice Vaše pohledy na věc.

      Odpovědět
      • Petra Masopustová napsal:
        22. 04. 2010 v 20:34

        Otevření nové diskuze na toto téma na webu je tedy jenom jakooo, aha. Kandidujte, blogujte a registrujte se dál, pokud možno co nejméně přehledně. Hodně štěstí!

        Odpovědět
  14. Ing.Richard Barborka napsal:
    15. 04. 2010 v 08:00

    Dobrý den,
    velice si vážím Vaší práce ve prospěch kultury v Plzni
    v rámci kandidatury na „Evropské hlavní město kultury roku 2015″
    Nevím přesně, jak bude probíhat výběr vítězného města, ale měl bych pro Vás jednu praktickou radu. Měli byste dohlédnout na to, aby někdo z hodnotitelů či porotců nepřijel náhodou do Plzně vlakem ! Kdyby totiž viděl, jak vypadá protor před Hlavním nádražím ČD obývaný bezdomoci a žebráky, určitě by pro Plzeň nehlasoval.
    S pozdravem
    Richard Barborka

    Odpovědět
  15. Petr W. napsal:
    07. 04. 2010 v 21:42

    Odpověď pro Viktora. Kulturní může být pro Vaše info i prostředí takže i naše nám. Republiky, které je na rozdíl od jiných centrálních nám. u nás i v Evropě bez jakékoliv zeleně, možnosti posezení bez např. kašen a bez života. To že je tam nová dlažba nenapraví dojem jen jakéhosi placu pro pořádání různých „velmi kulturních“ vietnamsko-pouťových trhů se vznešenými názvy, jako např. velikonoční, řemeslný apod. Náměstí nás nemá proslavit to je myslím velký omyl, ale zpříjemnit pobyt v centru města, poskytnout prostor pro odpočinek, obchod, setkání, nebo občerstvení. To prozatím postrádám. Naše nám. je jeden velký hluk, chaos a všudypřítomná doprava. Skoro uprostřed dokonce parkování pro úředníky z radnice!!!!!! A myslím, že ani kašna a ani náměstí za cikány nemohou i když s Vámi částečně souhlasím, že tito občané mají tendence svojí „hygienu“ řešit koupáním ve veřejných kašnách apod.

    Odpovědět
  16. Petra Masopustová napsal:
    31. 03. 2010 v 08:00

    Dobrý den, předpokládám, že mne budete informovat, proč jste zde neponechali můj příspěvek k včerejšímu Problémovému kruhu. Děkuji.

    Odpovědět
    • správce webových stránek napsal:
      01. 04. 2010 v 10:39

      Omlouváme se za opožděné zveřejnění příspěvku. Správce webových stránek byl dočasně nedostupný. Děkujeme za pochopení.

      Odpovědět
  17. Petra Masopustová napsal:
    31. 03. 2010 v 00:04

    Dobrý den, prožila jsem včera Váš druhý Problémový kruh, proto zde hledám místo pro reakce. U minulého Problémového kruhu odkazujete na jakési místo pro diskuzi k tomuto tématu. Nenašla jsem ho. Místo toto není přehledné. Kandidatura města je pro mne zbytečná hra. Téma Probl. kruhu mne ale zajímá. Nebylo to špatné, film byl výborný. Výsledek diskuze jaksi jalový. Řekla bych, že všichni věděli předem, proč jezdit emhádéčkem, jako vědí, proč jíst chleba. Všimla jsem si, že jste se podobné problematice věnovali již v lednu. Pokud byste mohli udělat další stupeň diskuze na toto téma, doporučuji pozvat hosty z druhé strany, kteří by byli schopni obhajovat to, nad čím se zde jen svorně vrtělo hlavou. Pokud se spokojíte se včerejší diskuzí, zdá se, že i pro Vás je to jen hra a můžete si odškrtnout další položku programu kandidatury.

    Odpovědět
  18. Petr W. napsal:
    24. 03. 2010 v 22:37

    Myslím si, že Plzni by prospěly v soutěži o titul moderní, funkční a architektonicky zajímavé budovy viz. nový projekt Západočeské galerie, nové divadlo. Stav některých částí města je v důsledku bývalého i nynějšího vedení města v katastrofálním a mnohdy bohužel i nenapravitelném stavu (Kaufland Roudná, zanedbané lázně, hotel Marriot, Sirková ulice + další přibývající obchodní centra typu Area Bory či Hornbach u Prazdroje). Když se objeví něco zajímavého (kašny nám. Republiky)všichni jen protestují, nadávají a stěžují si. Jinak jsem se zasmál příspěvku „vtipného“ Ostraváka o provinčnosti a okrajovosti. Ostrava byla vždy zvýhodňována a vždy byli místní ubrečení na všech frontách. Za komunistů kvůli těžkému a důlnímu průmyslu po komunistech opět zvýhodnění a pláč místních (nemáme dálnici, zavřeli nám doly, máme nezaměstnanost, dej nám peníze státe, vládo atd.). Tato soutěž není o sociální pomoci, ale o kulturnosti a proto věřím ve vítězství Plzně.

    Odpovědět
    • Roman Černík napsal:
      29. 03. 2010 v 00:05

      Vážený pane kolego, osobně velmi děkuji za Váš vzkaz a názor. Myslím, že právě probíhající kandidatura Plzně otevřela nové možnosti pro zapojení široké veřejnosti. Již dnes vnímám zisky první z tohoto procesu: poznali se noví lidé napříč obory, probíhají diskuse a vznikají společné nové projekty. Právě tohle je smysl kandidatury – znovu a jinak nahlédnout město, probudit zájem o společné řešení problémů, těch pojmenovaných problémů se nebát, nezametat je pod koberec, ale vzít je do hry. Kultura a umění mohou občerstvovat dosud často úzce zaměřené profesní a zájmové pohledy. Kulturní a umělecké projekty umožňují nahlížet problémy i nabízená řešení z neobvyklých úhlů, vedle rozumu nesou umělecké a kulturní projekty i emoce, jitří vnímavost, a to i estetickou nejen ekonomickou, k problémovým momentům života ve městě. O to se v týmu snažíme.

      Odpovědět
    • Viktor napsal:
      05. 04. 2010 v 18:25

      Odpověď pro Petra W. Opravdu nevím, co je na tom kulturního, když se opět na náměstí bude rozkopávat drahá a už tak problematická dlažba a budou se instalovat tzv. kašny, které se vůbec nehodí na náměstí. Dovedu si navíc představit, kdo se v nich bude koupat – na Masarykově náměstí např. Cikáni anebo ožralové. To jsme opravdu na historickém náměstí chtěli, Plzeňané? To nás má proslavit?

      Odpovědět
      • Milan Svoboda napsal:
        12. 04. 2010 v 13:20

        Otázka kašen je otázkou frekventovanou již od výběru návrhu vytvořeného arch. Císlerem v rámci veřejné architektonické soutěže. Stále diskutovaným tématem je vhodnost soudobých kašen do historického prostředí. Rád bych na Váš příspěvěk reagoval otázkou – jaké kašny by měly být na náměstí Republiky? Rádoby gotické, renesanční či barokní. Nejsme schopni vrátit na náměstí kašny původní a vytvářet historizující napodobeniny považuji za přežitek. Náměstí samotné představuje unikátní a hodnotný prostor – urbanistický počin z doby založení Plzně. Tento prostor je více než 700 let zachován a respektován. Zástavba lemující náměstí i stavební řešení vlastního povrchu, mobiliáře a technického vybavení tohoto prostoru se měnila v průběhu dob podle potřeb a trendů příslušejících té které době. A v tom je prostor náměstí ještě poutavější a cennější – je dokladem historického vývoje společnosti zobrazeného v architektuře domů a prostoru. Proto se domnívám, že na něj patří soudobé kašny, které vybrala odborná porota v rámci soutěže a o nichž si řada významných českých architektů myslí, že budou Plzni slušet. Jako stopa naší doby.
        Co se týče dlažby, je pro realizaci kašen připravena již od doby jejího položení.

        Odpovědět
  19. Roman Černík napsal:
    22. 03. 2010 v 14:52

    v prvním jarním kole fotbalové ligy způsobilo drobné pozdvižení choreografické cvičení fanoušků Baníků ve Štruncových sadech. Jejich zpěv a velký transparent i veselá práce s ním se staly nečekaným zpestřením fotbalového souboje (viz. http://www.youtube.com/watch?v=335fwlejzgs ). Důležité je připomenout, že „baníkovci“ jen a pouze reagovali na lednové vystoupení plzeňských SKAhráčů, skupiny Tleskač v ostravském klubu Marley. Tleskači ostravským sdělili, že přijeli do Ostravy podpořit kandidaturu města Plzně na titul Evropské město kultury. Dobré, dobré, odvážné, Tleskači díky! Přejeme radostné hraní: http://www.tleskac.cz

    Odpovědět
  20. Antonín napsal:
    17. 03. 2010 v 14:54

    Ano, přesně o tohle jde. Většina lidí si myslí, že získat tento titul mají právo pouze opravdu kvalitní a kulturní města (v očích většiny z nás je to prý Praha), ale už jim nedochází, že titul je právě o opaku. Pro města, která chtějí, ale nemají, protože se na ně nikdy nedostalo. Mají nárok na to dobudovat svou chybějící kulturní infrastrukturu. Dopřát to městům, na která se jakoby vždy zapomínalo, zapomíná a zapomínat bude. A právě proto si myslím, že by titul měla získat Ostrava. Plzeň to s blízkou návazností na Prahu zvládne. Ale Ostrava? Český otloukánek mezi městy? Fanděme právě jí!

    Odpovědět
    • Milan Svoboda napsal:
      22. 03. 2010 v 06:55

      Respektuji Váš názor pane Antoníne, i když nesouhlasím, že se na Ostravu nedostávalo. Vězte však, že EHMK není ani program sociální a rozvojové podpory ani dotační titul na dobudování kulturní infrastruktury.

      Odpovědět
  21. Milan Svoboda napsal:
    17. 03. 2010 v 09:18

    Vážený pane Josefe, zkuste se na celou záležitost podívat z opačné strany. To co se událo v DPS na Nové Hospodě Vám přijde nefér. Já nemohu tuto záležitost komentovat, protože jí neznám. Nicméně my nevnímáme zíkání titulu Evropské město kultury jen jako bonus pro město, ale jako příležitost ke změně, k otevření se občanům a návštěvníkům, k rozvoji dialogu a občanské společnosti. Z tohoto pohledu si myslím, že Plzeň titul potřebuje.

    Odpovědět
  22. R. napsal:
    16. 03. 2010 v 17:30

    Město jsou jeho lidé. Za co může město, za to můžou jeho obyvatelé. Co se musí změnit, můžou změnit zase jen jeho lidé. A nadávat může jen každý sám na sebe. Tak to nedělejte. Každý má kolem sebe prostor – větší či menší, na který dosáhne, a ve kterém věci měnit dokáže. Tak je měňte.

    Odpovědět
  23. Milan Svoboda napsal:
    16. 03. 2010 v 08:47

    V řadě příspěvků se objevují negativní reakce na stav města, jeho čistotu, stav domů a další aspekty prostředí města ve vztahu ke kultuře. Ne vše je ze strany města jednoduše řešitelné. Jako příklad lze uvést plochy podél Americké, které nejsou v majetku města.
    Ale i stav veřejných prostranství a vzhled města jsou tématem kandidatury. Jde nám o kvalitativní zlepšení fyzického i společenského prostředí města.

    Odpovědět
    • Martin Hyťha napsal:
      22. 03. 2010 v 11:25

      Pane Svobodo, pokud píšete, že ze strany města není vše jednoduše řešitelné a zmiňujete plochy kolem Americké, míříte blízko velmi bolavého místa, a to samotné Americké. Kdo sliboval, že až se Americká zrekonstruuje, bude z ní pěší zóna a příjemný bulvár? „Město“ – respektive jeho představitelé. A co je z Americké teď? Zácpa. Jako obvykle se jen planě kušnilo. Během dne zpravidla Plzeňanům ve vozech socky nezbývá, než smutnými tvářemi vytrpět popojíždění v koloně v úseku od nádraží k Práci. O tom, že by Americká byla (kulturním) místem k životu ani nemluvím. Tak jen pozor na to, ono těch krutých vtipů je v tomto městě celá řada :-)
      Kultuře zdar!

      Odpovědět
  24. Josef napsal:
    15. 03. 2010 v 15:13

    Dobrý den,myslím si,že je celá řada důvodů,proč Plzeň na získání titulu Hlavního města kultury 2015,ještě nemá nárok.Nejsou to jen divadla,kina,výstavy,koncerty,muzea a pod.,ale také péče o staré občany a jejich možnost dosáhnout na kulturu a v neposlední řadě také kulturnost prostřední kde žijem.
    Na Nové Hospodě byl Dům penzion pro důchodce,který byl z rozhodnutí Magistrátu MP změněn na Dům s pečovatelskou službou.Touto změnou došlo také k tomu,že byly zrušeny nejen všechny poskytované služby,ale také byly uzavřeny i všechny provozní místnosti,jako kanceláře,koupelny a prádelna,ale také klubovna,která sloužila pro mnohé obyvatele jako poslední dostupné kulturní místo.Toto bylo uzavřeno i po naléhavých prosbách a vysvětlení,že tato klubovna je pro mnohé staré lidi,jediným společenským místem,kde se ještě senioři mohou scházet,trochu se s kulturou setkávat a společensky,přátelsky si vypomáhat v osamění podzimu života.
    Přijde člověku líto,že ke stáří je odstrčen a zařazen až za psí útulek,pro který se pochopení našlo.I když to těm pejskům pochopitelně přejem.
    Je nám nabídnuto,abychom si tu místnost (klubovnu) pronajali,ale kde vzít na nájem..Tak zůstane asi nevyužita,zamčena bude chátrat jako ostatní místnosti a nám připomínat,že stáří nemusí být jen pokojné,klidné a s příjemným prostředím,ale že na nějakou tu kultura již nárok nemáme
    Závěrem mého postěžování bych chtěl ještě poukázat na kulturnost prostředí v nemž se musíme pohybovat.Otřesná je cesta k zastávce trolejbusu na konečné Nová Hospoda. V úseku cca 200m lze napočítat 70 ks psích hovínek.Policie je asi plně vytížena v centru města dáváním botiček a na magistrátu se domnívají,že trocha toho „slalomu“ mezi hovny důchodcům neuškodí.
    Ahoj a nic ve zlém Josef

    Odpovědět
  25. Václav Šimice napsal:
    11. 03. 2010 v 12:22

    Pro Plzeň je rozhodně důležité, aby měla galerii, nové divadlo, muzeum designu atd.nemůže ale působit jako kulturní město, pokud nebude mít upravený prostor v okolí hlavního nádraží. Zchátralé objekty v prostoru mezi Nádražní tř. a sirkovou ulicí,zchátralé bývalé městské lázně,díra mezi Domem Kultury a OD Tesco, nekulturní prostor na začátku Americké tř. – to vše nesvědčí o tom, že by Plzeň byla kulturním místem.

    Odpovědět
    • Radka napsal:
      01. 05. 2010 v 12:16

      Naprosto souhlasím s tím, že kulturní město nedělá jenom kultura, která je v posledních letech v Plzni na dobré úrovni. Horší je péče města o budovy, které jsou v jeho správě. Projděte se městem a naprosto neomylně poznáte objekty, které jsou ve správě města. Opadané fasády, oprýskaná okna, špatné okapy a některé budovy už těsně před demolicí. Podívejte se jenom na objekty u nádraží (bývalý Keramont), otevřená, rozbitá okna,opadaná fasáda. To městu nechybí nájemné ( v současné době už dost vysoké) ? A takhle můžete jít celým městem . Domnívám se, že město dostává od současných nájemníků ( pokud jsou domy obydlené), nebo i podnikatelů ( v případě obchodů) dost finančních prostředků aby se o svůj majetek mohlo starat. Pokud chceme být městem kultury, tak to nespraví jen pár kašen na náměstí.

      Odpovědět
  26. Jana napsal:
    10. 03. 2010 v 19:34

    Co takhle v Plzni zlepšit kulturu prostředí. Navrhuji zákaz kouření v hudebních klubech, na diskotékách a tanečních zábavách,které navštěvuje velmi často mládež do 18 let. Moje 15 letá dcera se vrací z diskoték domů úplně „uzená“. O zdravotních rizicích pasivního vdechování kouře, zvlášť při pohybu-tanci není třeba se rozepisovat.

    Odpovědět
    • Zdeňka Š. napsal:
      20. 04. 2010 v 21:32

      Naprosto s Vámi souhlasím :)

      Odpovědět
  27. Jana Terčová napsal:
    26. 02. 2010 v 15:24

    Dobrý den,
    studie jsou běžnou součástí přípravné fáze investičních projektů. Jde o ověření kapacitních možností objektů ve vztahu k požadovaným aktivitám a samozřejmě jde o první architektonický návrh. Výběrové řízení bylo otevřené, mohl se přihlásit kdokoli, kdo splňoval požadované podmínky.
    Ráda bych Vás pozvala na konferenci a workshop na téma oživování brownfields konané 11. a 12.3. (více informací bude již brzy k dispozici na těchto stránkách). Zde bude možnost vyjádřit své představy ohledně revitalizace Světovaru a získat moji vizitku.

    Odpovědět
  28. Slávka Brejchová napsal:
    23. 02. 2010 v 09:38

    Dostatek parkovacích míst je možná legitimní požadavek, ale nebylo by pro městské centrum efektivnější, zdravější a příjemnější pokusit se dostat auta z centra pryč? Naopak parkovací místa výrazně omezit? Myslím si, že centrum nemusí sloužit za jeden z hlavních komunikačních kanálů. Slávka

    Odpovědět
  29. Art Ur napsal:
    23. 02. 2010 v 01:56

    Dobrý den,
    už má ta slečna „ze Světovaru“ vizitky? Udělá se zase za cizí peníze udělá nějaká studie, aby měl někdo „na kabátek“? Kolik ta studie na Světovar stála? …hmm, to taky asi bude v rozpočtu města zohledněno, to už jsem tu jednou u příspěvku četl.
    Art Ur

    Odpovědět
  30. JJ napsal:
    22. 02. 2010 v 10:10

    Nejvíce kultury je na chodnících ve stredu města (vyjímkou je radnice – tam jim uklidí, aby si radní poplácali po ramenou jak udržujou čistotu). O kvalitě chodníku už vůbec nemluvím… Nedostatek parkovacích míst dělá z Plzně město botiček!!! Radní styďte se!!! I tohle patří k reprezentaci města!!! Raději toho nechte, než si uděláte pořádnou ostudu!!!

    Odpovědět
  31. Marek Novotný napsal:
    21. 02. 2010 v 23:48

    Dobrý den, Jano, z Prvního Problémového klubu jsem si odnesl zcela opačný pocit než vy. Mezinárodně uznávaní hosté a neformální pojetí akce v kavárně ještě nezaručují vysokou kvalitu, obzvlášť v případě, že uznávaní hosté se nedrží tématu a jejich přednášky se jej dotknou pouze okrajově. Očekával jsem zajímavé postřehy jak uchopit úlohu galerií, muzeí a knihoven v 21 století, ale namísto toho Problémový klub sklouzl k přednášce o architektuře a oslavování loga Západočeské galerie a její nově zrekonstruované výstavní síně „13“. Žádné nové myšlenky, žádné nové ideje. Pro mě tedy tento soubor přednášek a následná debata velkým zklamáním…

    Odpovědět
  32. Jana napsal:
    19. 02. 2010 v 15:52

    Děkuji za organizaci prvního Problémového klubu. K vysoké kvalitě přispěla účast mezinárodně uznávaných hostů. Oceňuji také neformální pojetí akce a příjemnou atmosféru kavárny. Těším se na další témata i hosty a týmu přeji hodně síly a optimismu.

    Odpovědět
  33. Vašek - dokončení napsal:
    19. 02. 2010 v 07:39

    … a to slovo nemyslím nijak hanlivě – ostatně Plzeň již ve svém názvu nese jak slovo plzký (slizký), tak slovo plzný (úrodný) – k Plzni tedy naplaveniny neodmyslitelně patří!

    Odpovědět
  34. Vašek napsal:
    18. 02. 2010 v 14:59

    Gaučoví patrioti – tak nějak mi připadají mí plzenští spoluobčané a bohužel tak často vnímám i sám sebe. Milujeme Plzeň. Děsíme se, když nám do ní někdo chce naimplantovat vysoké kovové kašny. Nechápeme, proč se má stavět nová galerie, když na protilehlém břehu Radbůzy 20 let chátrá budova městských lázní (snad dokonce s památkové chráněným železobetonovým obloukem – kdo tam kdy byl, ví, o jakém monumentu píši). Ale vyrazit kvůli tomu do ulic? Kdepak, husiti taky přišli a odtáhli… ono je snazší ležet na gauči a počkat, až se to přežene. Kulturu máme rádi hlavně, když nám ji někdo naservíruje pod nos. Nedělám si iluze, že v tom jakýkoli titul něco změní. Nestojí ani nepadá tím to, co k Plzni cítím – prostě je moje – navzdory nešvarům, bez ohledu na tituly. Čím dál častěji se v Plzni setkávám s mladými lidmi, kteří se snaží něco ve městě rozhýbat, ale kdykoli se s nimi více seznámím, zjistím, že se nenarodili v Plzni, jakoby rodáci dávno předali otěže příznivě působícím „naplaveninám“… a to slovo nemyslím nijak hanlivě – ostatně Plzeň již ve svém názvu nese jak slovo plzký (slizký), tak slovo plzný (úrodný) – k Plzni tedy naplaveniny neodmyslitelně patří!

    Odpovědět
  35. Jana Komišová napsal:
    13. 02. 2010 v 21:40

    Dobrý den,plzeňská rádia přislíbila hrát naši píseň častěji, její mp3 verzi již dostala a těšíme se, že ji již brzy uslyšíme! Prozatím ji můžete slyšet na Českém rozhlase Plzeň, na rádiu KissProton a těšíme se na další! Verzi mp3 dodáme na web http://www.plzen2015.cz co nejdříve.
    Pokud budete chtít získat písničku a film o jejím vzniku na DVD, navštivte nás na Žebříku, 5. 3. 2010 v kulturním domě Inwest. Žebřík podporuje kandidaturu Plzně, přijďte se příjemně pobavit, již ve 20. 00 začínají Nightwork!

    Odpovědět
  36. Honza napsal:
    12. 02. 2010 v 14:54

    Nechapu, proc si Plzen dela nadeje na titul Evropske Hlavni Mesto Kultury, kdyz neni schopna ani zabezpecit zakladni potreby pro bydleni. V okrajovych castech mesta totiz chybi chodniky a dokonce i kanalizace, takze chodci a bohuzel i deti uskakuji pred auty a odpadni vody tecou primo do reky. To je tedy kultura! Hlavne, ze na namesti budou kasny, aby se v nich pani radni mohli koupat…

    Odpovědět
  37. Stěrpán napsal:
    02. 02. 2010 v 20:27

    Pro kandidaturu máme hit Nebe nad Plzní. Proč nehraje v regionálních rádiích, nebo alespoň v našich mp3 přehrávačích? Podle mě je velká škoda, že autoři projektu nedali tento song ke stažení v mp3!

    Odpovědět
  38. Slávka Brejchová napsal:
    02. 02. 2010 v 14:56

    No a o to větší je to výzva. A taky si myslím, že je na čase s tím něco udělat.

    Odpovědět
  39. Ostravák napsal:
    01. 02. 2010 v 18:22

    Myslím, že jste outsidery. Ostrava má v sobě mnohem větší potenciál. :-) Plzeň – provinční město na cestě z Bavorska do Prahy. Je mi líto.

    Odpovědět
  40. Zdeňka K napsal:
    01. 02. 2010 v 14:10

    Dobrý den, fandím projektu a věřím, že Ostravu trumfneme. Co mi chybí v kultuře v Plzni? Kultura pro hendikepované lidi a děti. Co třeba výstavy pro nevidomé a divadelní představení pro neslyšící? Tito lidé jsou přeci všude v Evropě. Otevřeme jim naše město.A to včetně sociálních služeb(WC, MHD,..). Držím palce

    Odpovědět
  41. Pavel Novák napsal:
    27. 01. 2010 v 12:58

    …kde se stala chyba? Když kliknu na „dreamteam“, tak mě to hodí zpět na začátek stránky. Kdopak to asi programoval? Dostal za to kilo, dvě, nebo že by sponzoring?

    Odpovědět
  42. Slávka Brejchová napsal:
    26. 01. 2010 v 14:10

    Vážený pane Jiří,
    omlouváme se, ale platy zaměstnanců kulturních organizací skutečně nejsou předmětem projektu Plzeň 2015. Tento projekt mimo jiné klade důraz na vývoj organizací v moderní, progresivní instituce a k tomu samozřejmě patří adekvátně finančně ohodnocení zaměstnanci, ale toto skutečně není v přímé kompetenci týmu Plzeň 2015.
    Díky za pochopení.

    Odpovědět
  43. Jiří napsal:
    25. 01. 2010 v 08:34

    Zajímavé, Plzeň usiluje o titul Evropské město kultury a přitom není schopna vyřešit například problém platů „uměleckých pracovníků“ největší kulturní instituce v Plzni. Už léta jsou jejich „tabulkové“ platy vyhláškou ředitele výrazně kráceny. Případné námitky pan ředitel odmítá s výhružkou propouštění. :(

    Odpovědět
  44. Helena Šimicová napsal:
    21. 01. 2010 v 10:35

    Dobrý den, děkujeme za veškerou podporu a náměty. Web a jeho podoba jsou samozřejmě otázkou vkusu a vedli jsme na toto téma řadu diskusí. Současný vzhled splňuje představy týmu Plzeň 2015 na moderní a funkční design. Samozřejmě, vždy je co zlepšovat, ale webové stránky si v této podobě ještě v období druhého kola kandidatury ponecháme. U fotografií s Vámi určitě souhlasím a budeme se snažit jejch kvalitu stále zvyšovat.

    Odpovědět
  45. Tereza napsal:
    17. 01. 2010 v 19:29

    Dobrý den, moc Vám fandím při kandidatuře, sama jsem studovala v Plzni několik let a velmi ráda se tam vracím.
    Chtěla bych se však zeptat, zda-li neuvažujete o vylepšení webových stránek Plzeň 2015. Připadají mi trošku jednotvárné, myslím, že by bylo potřeba doladit design a přidat zajímavější fotky k akcím atd. Úvodní stránka s bílým pozadím a s hlavními černými nápisy (Enjoy Pilsen, candidature..) působí na člověka chladně a nedopracovaně. Myslím si, že je to škoda, protože na web se jistě podívá mnoho fanoušků.

    Odpovědět
  46. Ivana Pezlarová napsal:
    15. 01. 2010 v 09:00

    Dobrý den,

    ráda bych ještě zpětně reagovala na jeden z návrhů paní Kreuzmannové o možnosti pořádání kurzů art managementu. Ani možnost kurzu na ZČU v Plzni či jinde ve městě není a za sebe a blízké okolí (FF ZČU Evropská kulturní studia) mohu říci, že by tyto kurzy měly úspěch.

    Děkuji a držím palce v dalších krocích.

    Odpovědět
  47. Jana Komišová napsal:
    16. 12. 2009 v 15:36

    Dobrý den pane Kráso,
    rozpočet města je veřejně přístupný, stejně jako byly i diskuze k jeho projednávání. Jistě chápete, že podrobný položkový rozpočet Vám nemůžeme na tomto místě předložit zejména z důvodu, že jsme v soutěži s jiným městem a otázka nákladů na jednotlivé položky je naším know-how. Svým vyjádřením jsem chtěla vysvětlit, že projekt je realizován v běžných provozním rozpočtu města, v současné době jej nezatěžuje a naopak se nám podařilo získat dotaci z ROPu na komunikaci projektu, např. na tyto webové stránky. Pokud Vám tato odpověď nestačí, pak ji přenechávám manažerovi projektu. Přeji hezký den, Jana Komišová

    Odpovědět
  48. Karel Krása napsal:
    15. 12. 2009 v 10:05

    Vážená paní Komišová, Vaše odpověď je věru vyčerpávající. Myslím, že transparentnost patří v demokratických zemích také ke kultuře. Naše město však ve své kulturní cestě asi volí jiný směr, tak trošku trapný východní.
    Asi jako kdyby jste mě říkala, stejně jako rádi říkají naši politici: „Mě se na nic neptejte, po mě nic nechtějte, mě se to netýká, to všechno město Plzeň a jeho rozpočet.“ Já se směji. Nevím, zda je ve Vašich kompetencích a Vaší doménou zde psát toto vyjádření, pokud-li že ano, tak toto PR je tragédie.

    Odpovědět
  49. Jana Komišová napsal:
    11. 12. 2009 v 18:18

    Děkujeme všem, kdo podpořili kandidaturu města Plzně! Bez podpory široké veřejnosti, plzeňských osobností i médií by projekt Plzeň 2015 neměl šanci na úspěch. Postup do 2. kola je obrovský úspěch, soutěž s Ostravou, která nás čeká v příštím roce, je velikánská výzva. Stůjme při sobě a Do toho!

    K financím: projekt města Plzně vzniká v rámci provozních nákladů Magistrátu města Plzně a Útvaru koordinace evropských projektů (viz rozpočet města Plzně). Velkým přínosem jsou finance z ROP Jihozápad ve výši 8900tis.Kč rozložené na období 2008-2010, které využíváme pro realizaci komunikační kampaně kandidatury.

    Odpovědět
  50. Martin Hyťha napsal:
    09. 12. 2009 v 11:15

    Připojuji se k zásadnímu dotazu: proč zde není transparentní přehled vynaložených finančních prostředků z rozpočtu města?

    Odpovědět
  51. AnnaStejskalová napsal:
    30. 11. 2009 v 16:12

    PLzeň se rve jako lvice o titul Kreativní město město kultury a dělá co může, aby ukázala to nejlepší, co lze udělat. Ke kultuře města patří zabezpečení sociální stránky a jsme u jádru pudla. Plzni chybí bezbariérové WC na náměstí Republiky. Někomu se to může zdát banální věc, ale i v tom se pozná kultura města, když nezapomíná na své imobilní občany a nevymlouvá se na různé věci. Pomozte udělat Plzeň krásnjší i v tomhle záměru. Zatím nejsme vůbec úspěšní ve vyjednávání s Magistrátem i ÚMO Plzeň 3. Nejen kulturfní vystoupení na ulici a různé slavnosti patří ke kultuře naeho pěkného města. V mnoha projektech je kladen důraz právě i na tuto problematiku. Přece nechceme, aby si museli turisté jezdit „odskočit“ třeba na okraj města a nejen oni. Díky

    Odpovědět
  52. AnnaStejskalová napsal:
    30. 11. 2009 v 15:56

    Plzeň bojuje jako lvice o titul a to je dobře. Určitě se všichni snažíme udělat maximum pro zlepšení ivotě po všech stránkách, ale přesto jako kulturní město by mělo mít zajištěno i základní lidskou potřebu a to jsou pístupná WC na náměstí. Především bezbariérové, které nechybí, pokud nemá člověk opravdu velké potíže. Každé kulturní město by na toto mělo myslet a ne vymýšlet postranní uličky, kde se např. turista na vozíkuz těžko vyzná, o místních ani nemluvě.
    Třeba to někomu přijde zbytečné, ale i bezbariérové toalety patří ke koloritu kulturního města. Budu ráda, když se situace zlepší. Zdraví ĆLOVĚK na vozíku

    Odpovědět
  53. Karel Krása napsal:
    28. 11. 2009 v 03:33

    Tak napodruhé, nijak mě nejde odeslat komentář:
    1. Nepletu-li se vzkazů tu bylo více, že by cenzura v Plzni? Kritika asi není vítána?
    2. Kolik tento projekt přinese Plzni, kolik na něm vydělá?
    3. Proč zde není transparentní přehled vynaložených peněz?
    4. Jsou na zakázky vypisovány výběrová řízení?

    Odpovědět
  54. Slávka Brejchová napsal:
    27. 11. 2009 v 08:34

    Mimochodem co si myslíte o nových webových stránkách?
    Líbí se Vám? Chybí tam něco? Je tam něco zbytečné?

    Odpovědět
  55. Petr Šimon napsal:
    26. 11. 2009 v 15:47

    Zdravím! Děkuji za komentáře, bylo by možné, pane Karle, upřesnit, v čem si myslíte, že jsme web ukradli Ostravě? Díky všem za podporu, 8. prosice obhajujeme projekt na Ministerstvu kultury, myslete na nás, držte palce!

    Odpovědět
  56. Hanka napsal:
    20. 11. 2009 v 19:35

    Zdravím všechny, Plzeň byla první, kdo o projektu EHMK v Čechách a na Moravě začal mluvit, takže kopíruje se spíše od Plzeňáků. Každopádně je fajn, že se zapojuje do procesu více měst, jde o to, aby se o kultuře mluvilo a něco pro ni dělalo – a to se daří!

    Odpovědět
  57. Karel napsal:
    19. 11. 2009 v 22:27

    Konečně jste zlepšili web i když je trochu kradený Ostravě, ale zaplať pánbůh.

    Odpovědět
  58. Slávka Brejchová napsal:
    12. 11. 2009 v 18:08

    Minulý týden jsem se zúčastnila velice zajímavé mezinárodní konference na téma Kreativní komunitní plánování.
    Na téhle konferenci kromě mě byla také napříkald britská velvyslankyně a pochopitelně řada odborníků z Anglie, Polska, Ruska, Švédska atd.
    Bohužel ze zástupců města, nebo těch jinak činných se nedostavil nikdo. Kolikpa takových konferencí, které se nás tolik týkají v době kandidatury se v Plzni děje?

    Odpovědět
  59. Veronika napsal:
    06. 11. 2009 v 12:32

    Plzeň 2015 = vstřícná, laskavá, krásná, kritická, tvořivá, komunikativní, západní. Část usměvavá, spokojená i náladová, proměnlivá, tvořivá, a tvoření schopná, každá „stránka“ má svůj cíl a cílenost. Je klidná, inspirativní a příjemná. V Plzni je na co se těšit, je sdílná, sdílená, obdivuhodná, obdivovaná. Jo a vždy a všude reprezentativní… Úsilí je do čeho dávat… Je svá.

    Odpovědět
  60. Petr napsal:
    04. 11. 2009 v 12:27

    Podle mě bude Plzeň v roce 2015 vypadat jako dnešní Praha. Na okraji bude stát plno obchodních domů, ale uprostřed bude krásné historické jádro, které nabízí mnoho památek, muzeí a synagogu. Plzeň bude v turistickém rozkvětu a stále budou přibývat možnosti kulturních a společenských akcí.

    Odpovědět
  61. Monika napsal:
    24. 10. 2009 v 12:30

    Plzeň v roce 2015 = město, ve kterém se může každý zapojit jednoduše do kulturního dění a kulturní program bude interaktivně volen pomocí diváků.

    Odpovědět
  62. Martin napsal:
    14. 10. 2009 v 12:31

    Osobně si myslím, že v konfrontaci s minulými Evropskými hlavními městy kultury nemá Plzeň šanci si udělat dobré jméno. Pořádání pár akcí s logem je málo. Co se týče architektury jsme úplně mimo. Jak dopadly kašny? Dům U Zvonu? Patton? Proč se vyhlašuje soutěž, když politik má větší slovo než porotce? Je to hezký cíl, na který nemáme.

    Odpovědět
  63. Monika napsal:
    05. 10. 2009 v 12:27

    Já si představuji Plzeň v roce 2015 jako centrum obchodů, kin, mrakodrapů, kostelů, vysokých škol, muzeí, divadel a dopravy.

    Odpovědět
  64. Pavel napsal:
    04. 06. 2009 v 12:32

    Líbí se mi, jaké akce pořádá Plzeň letos v kandidatuře na titul Evropské hlavní město kultury, kulturní akce jsou zajímavé a ožívují plzeňské letní dny. Představuji si, že by se v tomto modelu mělo pokračovat. Nicméně mi k dokonalému obrazu chybí renovace původních lázní a renovace domu č. 13 v Resslově ulici.

    Odpovědět
  65. Jana napsal:
    02. 06. 2009 v 12:27

    Plzeň bude v roce 2015 kulturně vyspělé město plné příležitostí pro mladé lidi.

    Odpovědět

Přidejte vzkaz

Odpověď na komentář zrušíte zde.

Kontakt Plzeň 2015

Plzeň 2015, o. p. s.
Pražská 19
301 00 Plzeň
Česká republika
Tel.: 378 035 360
info@plzen2015.cz

Tomáš Froyda
ředitel Plzeň 2015, o. p. s.
froyda@plzen2015.cz

Petr Forman
umělecký šéf projektu
formanP@plzen2015.cz

Marcela Krejsová
předsedkyně správní rady
krejsova@plzen2015.cz

Šárka Havlíčková
programová ředitelka
havlickova@plzen2015.cz

Kateřina Melenová
programová manažerka pro plzeňský a jihočeský region
melenova@plzen2015.cz

Alexandra Brabcová
manažerka participace
brabcovaA@plzen2015.cz

Adriana Krásová
manažerka mezinárodních vztahů
krasovaA@plzen2015.cz

Petr Šimon
manažer mezinárodních projektů
SimonP@plzen2015.cz

Mirka Reifová
specialista PR a marketingu
reifova@plzen2015.cz

Jiří Benýr
finanční manažer
benyr@plzen2015.cz

Petr Klement
koordinátor realizace programu
klement@plzen2015.cz

Eva Kraftová
koordinátorka realizace programu
kraftovaE@plzen2015.cz

Soňa Rychlíková
koordinátorka realizace programu
rychlikova@plzen2015.cz

Petra Holcová
asistentka ředitele
Holcova@plzen2015.cz

Michaela Mixová
programová manažerka pro profesionální umění
mixovam@plzen2015.cz

Milan Svoboda
evaluace projektu
svobodaMi@plzen2015.cz

Denisa Haubertová
haubertova@plzen2015.cz

 

Copyright © 2009 město Plzeň. All rights reserved. Twitter Facebook You Tube Meliny Mercouri Impuls 2015


Projekt Komunikační kampaň ke kandidatuře města Plzně na titul Evropské hlavní město kultury 2015 je spolufinancován Evropskou unií.